Zwroty i wymiana
Mamy nadzieję, że otrzymane zamówienie sprawi Ci radość i spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu chciałabyś zwrócić zamówione produkty, wszystkie szczegóły dotyczące zwrotów znajdziesz poniżej.
Zwroty
01
Aby zwrócić produkty z zamówienia kliknij TUTAJ aby się zalogować i zarejestrować zwrot wybranych produktów.
02
Po zarejestrowaniu zwrotu w systemie, otrzymasz mail z dokładną instrukcją, adresem zwrotu oraz Numerem RA (do uzupełnienia na dokumencie załączonym do zamówienia)
03
Koszt związany z odesłaniem zamówienia jest po stronie klienta. Możesz odesłać produkty za pośrednictwem preferowanej firmy kurierskiej lub skorzystać z portalu Wygodne Zwroty. Prosimy nie wysyłać zwrotów za pośrednictwem listów poleconych.
04
Jak tylko paczka do nas dotrze i zostanie zweryfikowana, wyślemy wiadomość potwierdzającą przyjęcie zwrotu. Środki zostają zwrócone na konto klienta do 14 dni od otrzymania zwrotu.
05
Aby upewnić się, że Twój zwrot będzie zaakceptowany oraz aby przyspieszyć proces zwrotu prosimy: Zwróć produkty w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Zwróć produkty nieotwarte, nieużywane, nieprane, z metkami, w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu, firmowe opakowanie stanowi część produktu.
06
Do przesyłki dołącz oryginalny dokument potwierdzający zamowienie "Order Confirmation" (lub wydrukowane potwierdzenie zamówienia) z wypełnionym Numerem RA otrzymanym w mailu.
07
Nie akceptujemy zwrotów produktów z uszkodzoną lub naruszoną naklejką perforacyjną oraz w przypadku ubrań, ze śladami noszenia lub używania. Zwroty nie są dostępne dla kart podarunkowych ani produktów spożywczych (rosoły MOG x LUCY).
08
LUCY nie przyjmuje zwrotów ani reklamacji produktów, które były kupione w innych sklepach niż nasz sklep online.
Wymiany & reklamacje
01
Ze względów logistycznych, nie oferujemy obecnie opcji wymiany towaru. Prosimy o złożenie nowego zamówienia przez stronę i odesłanie oryginalnego zamówienia jako zwrot według instrukcji powyżej.
02
LUCY to marka, która powstała by ułatwić życie Mamom i umilić im ten szczególny czas. Jesteśmy dumne zarówno z jakości oferowanych przez nas produktów. Jeśli otrzymałaś wadliwy produkt, prosimy o kontakt mailowy, wyślemy nowy lub zorganizujemy zwrot: orders@lucy.com